ZABUDOWA TYLNOZSYPOWA HALF PIPE "VASCA"


Pobierz folder z serwera ...

Otwórz folder w nowym oknie ...

 
 

   Wywrotka typu half-pipe zwana "Vasca" ma całkowicie odmienną konstrukcję niż większość tego typu zabudów. Przede wszystkim podłoga o grubości 8mm wykonana jest z blachy o wysokiej wytrzymałości na ścieranie o twardości HB=450, dzięki jej odpowiedniemu przetłoczeniu ma półokrągły kształt i zachodzi głęboko na ściany boczne powodując ich usztywnienie. Dodatkowo ściany boczne o grubości 4 lub 5 mm (zależnie od zastosowanego materiału) posiadają dwa wzdłużne przetłoczenia usztywniające biegnące przez całą długość zabudowy. Dzięki takiej konstrukcji, skrzynia ma odpowiednią sztywność przy zachowaniu umiarkowanej masy. Firma Gervasi Polska oferuje od niedawna całkowicie nowy system ryglowania tylnej burty tego typy wywrotek. Już wcześniej otwieranie haków blokujących tylną burtę odbywało się hydraulicznie za pomocą siłownika hydraulicznego jednostronnego działania umieszczonego pod podłogą, jednak teraz zamki zostały przeniesione na boczne krawędzie burty, dzięki czemu resztki ładunku zalegające zwykle po wyładunku na szufli zsypowej nie utrudniają prawidłowego ich zamknięcia. Jest to szczególnie ważne w przypadku ładunków o dużej wilgotności takich jak glina czy masa asfaltowa choć nie pozostaje bez znaczenia również przy transporcie żwiru lub ziemi. Zmiana położenia zamków, wymusiła także zmiany w konstrukcji samej klapy tylnej, ponieważ inny rozkład sił spowodował, że otrzymała ona dodatkowe wzmocnienia poziome.

 

CHARAKTERYSTYKA PRZESTRZENI ŁADUNKOWEJ:

  • Pojemność: 15 - 20 m3

  • Stal trudnościeralna RAEX 450 (HB=450),

  • Zwalnianie tylnej burty uchylnej hydrauliczne,

  • Ściana przednia z daszkiem ochronnym, zamocowaniem koła zapasowego oraz wciągarką.

 

SYSTEM PODNOSZENIA:

  • Siłownik hydrauliczny umieszczony z przodu,

  • Grupa zasilająca składa się z pompy zębatej połączonej z przystawką odbioru mocy,

  • Przybliżony czas podnoszenia skrzyni: 30 sekund.

WARUNKI UŻYTKOWANIA:

  • Transport materiałów ciężkich,

  • Temperatura użytkowania układów hydraulicznych: –20°C ÷ +50°C.

WYPOSAŻENIE:

  • Bariery przeciwnajazdowe boczne,

  • Podpora naprawcza,

  • Osłony świateł tylnych,

  • Światła obrysowe,

  • Tablice wyróżniające.